Operator call center( ofertare-vanzare, back office)

Descriere
Ai experienta in vanzari si in relatiile cu clientii prin telefon sau pur si simplu
doresti sa inveti mai multe despre acest domeniu ?

Acest job presupune :

-contactarea telefonica a clientilor din baza de date proprie a companiei ;
-vanzarea si promovarea de produse/servicii ale companiei catre clienti ;
-derularea activitatii conform politicii companiei .

Candidatul ideal trebuie sa aiba urmatoarele calitati:

-sa fie responsabil, flexibil si un bun coechipier;
-sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;
-sa stie sa mentina legatura cu clientul pana in momentul vanzarii/solutionarii
problemei
-sa aiba cunostinte de operare PC (Word, Excel);
-experienta in call–center/vanzari constituie un avantaj.

Beneficii :

-pachet salarial atractiv+bonusuri in functie de performante ;
-posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala;
-seriozitate.

 Puteti trimite CV-ul la adresa: hr.cj@arabesque.ro