Interviu – Bogdan GABOR

Bogdan este absolvent al Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, specializarea Management și a programulul Masteral de Managementul Resurselor Umane, din cadrul aceleiași facultăți. De asemenea, a absolvit programul Executive Master of Business Administration, din cadrul Hull University, în parteneriat cu Universitatea Babeș – Bolyai.

În prezent, Bogdan ocupă poziția de National Operations Manager în cadrul Lugera- The People Republic, furnizor de servicii integrate de resurse umane.

 

 

 

 

  • Descrieți în câteva cuvinte traseul dumneavoastră profesional după finalizarea studiilor.

Primii doi ani au fost legați de zona de vânzări, inițial servicii financiare, ulterior retail, iar din 2010 sunt parte din echipa Lugera – The People Republic. Mi-a plăcut mult echipa, dovadă că încă sunt aici, după atâția ani și am și avut oportunități diverse în cadrul organizației.

 

  • Ce înseamnă pentru dumneavoastră succesul profesional?

Succesul profesional înseamnă, în primul rând, mult efort (acel 99% transpirație, 1% inspirație). În al doilea rând, să îți placă ceea ce faci, să poți să faci compromisuri puține (spre deloc), să beneficiezi constant de oportunități de dezvoltare profesională. Cu siguranță putem duce discuția și în zona de bugete cu multe cifre, în gestionarea de echipe mari sau proiecte cu impact major, dar nu este vorba doar despre ele.

 

  • Pe parcursul carierei dumneavoastră profesionale ați întâlnit o situație dificil de gestionat sau v-ați confruntat cu un eșec? Ce lecții ați desprins din această situație?

Este genul de întrebare la care pot răspunde cu “a fost o dată ca niciodată” și să termin multe paragrafe mai târziu. In business totul este alert, variabilele sunt întotdeauna surprinzatoare și chiar dacă, teoretic, părea să fi luat decizia bună, realitatea să îți demonstreze că nu. Așa că, pe scurt, da, în fiecare zi, important este ca atât eu, cat și echipa mea, învățăm din acestea și devin exemple singulare.

 

  • Dintre cunoștințele și abilitățile dobândite pe perioada studiilor, care v-au facilitat succesul în carieră?

Am avut norocul unor profesori foarte bine pregătiți și dedicați meseriei lor, într-adevăr dascăli, iar informațiile transmise pe parcursul cursurilor și seminariilor s-au dovedit a fi utile în momentul în care mi-am început activitatea profesională. Lucrând în vânzări, conceptele de bază învățate în facultate s-au dovedit esențiale în relaționarea cu clienții. Pe lângă informațiile transmise, apreciez mult și încrederea pe care unii dintre profesorii mei mi-au acordat-o de-a lungul studiilor universitare.

 

  • Ce ați recomanda unui student din anul I? Dar unui proaspăt absolvent?

Să găsească o soluție să învețe și altceva decât teorie, chit că asta înseamnă să aibă un job, să facă un stagiu de practică într-o companie sau voluntariat într-un ONG, important este să își creeze oportunități de învățare. Și dau și bine la CV 😊.